L’Oficina de Farmàcia Rosa Puig Ampurdanés, com a establiment sanitari, té com a missió primordial vetllar per la millora de la salut dels seus usuaris.
Com a servei de qualitat l’equip de persones de la Farmàcia Torreblanca tenim com a propòsit oferir serveis i productes en el camp de la sanitat i des de l’atenció als usuaris mitjançant un tracte directe i un enfocament personalitzat i adequat a cada necessitat d’aquests usuaris, amb un alt valor afegit i un evidenciable retorn de la seva inversió.
A més de l’eficàcia en funcionament ens orientem en ser pròxims i àgils en l`atenció al client, enfocant la seva direcció estratègica cap a la eficàcia i la eficiència en la gestió dels productes lliurats, dels serveis oferts i del creixement de la seva oferta, perseguint una consolidació i fidelització dels usuaris fent tot allò que sigui necessari per poder assegurar la disponibilitat del medicament, producte sanitari i/o servei que el client necessiti.
A fi d’aconseguir millorar de forma permanent, implantem el sistema de gestió de la qualitat segons la norma UNE-EN-ISO-9001 i ens obliguem a mantenir-lo i anar-lo millorant.
Aquest Sistema de Gestió de la qualitat engloba la venda de productes i la prestació dels serveis sanitaris propis d’una Oficina de Farmàcia, així com la dispensació, les analítiques clíniques, les formulacions magistrals, els Serveis personalitzats de dosificació i altres relacionats al mateix sector sanitari.
Aquesta política de qualitat ens compromet a fer que els serveis que oferim als usuaris siguin cada cop millors i a aconseguir els objectius de qualitat que ens permeten guanyar en eficàcia.
I amb la finalitat de que aquesta Política de Qualitat sigui un pilar clau dintre del Sistema de Gestió, s’ha establert un mètode de revisió, manteniment, actualització i millora de la mateixa, així com la definició i creació dels canals de comunicació per poder fer-la pública a totes les parts interessades.
Farmacèutica Titular.
Rosa Puig Ampurdanés Sant Joan Despí, Gener 2018